czwartek, 16 sierpnia 2012

moje lato miłości...

znalazłem mój raj na ziemi
błogością wypełniony świat
te cudowne chwile w zieleni
niczym rozkwitający kwiat

...

nawet drzewa tak się chwiały
jakby miłosną pieśń śpiewały
podmuchy wiatru włosy rozwiały
ptaki wesoło ćwierkały

...

barwne motyle wokoło latały
nasze dłonie się spotkały
czułem ze nic tego nie zmieni
splątanych w uścisku naszych cieni

...

byliśmy tam tylko Ty i ja
tak piękna była chwila ta
kiedy usłyszałem "kocham Cię"
w szczęściu pogrążyłem się

...

przysięgliśmy sobie ze tak już zostanie
ze nic i nikt miedzy nami nie stanie
ze przez życie będziemy razem szli
aż po kres naszych dni

...

było tak wspaniale
niczym nie przejmowałem się wcale
nie mogłem nacieszyć się tym dniem
dlaczego?... dlaczego?! okazał się tylko snem...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Każda opinia mile widziana, dziękuję